Prowadzenie bloga firmowego, przede wszystkim da Ci przewagę nad Twoją konkurencją oraz zwiększy szanse na dotarcie do nowych klientów.
Blog firmowy znakomicie wspiera SEO, dzięki temu wzmocnisz swoją pozycję w Google.
Ponadto blog pozwala na przekazanie wiedzy i budowanie marki, jako eksperta w Twojej branży.
Dobrze dopasowana i zoptymalizowana treść pod kątem SEO zwiększy widoczność Twojej firmy w wyszukiwarkach Google nawet, o kilka pozycji. Dzięki wysokim pozycjom klienci, którzy poszukują odpowiedzi na nurtujące ich pytania trafią na Twoją stronę.
Blog firmowy umożliwia zaprezentowanie się jako ekspert w danej dziedzinie. Odbiorca będzie miał pozytywne wrażenie i będzie czuł, że ma do czynienia z firmą, która zna się na tym, co robi.
Prowadzenie regularnie firmowego bloga to jeden z elementów strategii konkurencyjnej, ponieważ pomaga zbudować silną markę firmy. Oprócz wysokich pozycji w wyszukiwarkach i budowaniu wizerunku eksperta, blog to świetne miejsce na komunikacje z potencjalnymi klientami, jak i z obecnymi.
Odpowiadając na komentarze klientów pod wpisami, zbudujesz z nimi więź, dzięki temu będą chętniej do Ciebie wracać.
Jak pisać treści, aby były widoczne efekty?
Dobrze prowadzony i wypozycjonowany blog firmowy może przynieść Twojej firmie zaskakujące dobre efekty. Jednakże, aby tak było treści muszą wyróżniać się naprawdę wysoką jakością, ciekawością oraz wizualizacją.
Znaczna część odbiorców zwraca uwagę, na wygląd strony, dlatego publikując wpisy blogowe warto dodać kilka fotografii, aby zwiększyć zainteresowanie potencjalnych klientów.
Dobra optymalizacja wpisów sprawi, że, teksty będą widoczne w wyszukiwarkach, a co za tym idzie? Więcej klientów trafi na Twoją stronę, a to może przełożyć się na zwiększenie sprzedaży i zdobycie nowych, stałych klientów, a Twoja marka stanie się coraz popularniejsza.